Reparatieprocedure zonnebril

 

Is uw favoriete zonnebril kapot? Is er bijvoorbeeld een glas gebroken? Pootje afgebroken of is de neusbrug kapot? Dan is het natuurlijk zonde om direct de zonnebril weg te gooien. In de meeste gevallen is het mogelijk om bepaalde onderdelen overnieuw te bestellen. Onderdelen als neuspads en oortips zijn vaak eenvoudig zelf te vervangen. Bij glas, neusbruggen of andere specifieke onderdelen raden wij echter aan om dit door een professional te laten doen. Hierdoor bent u er 100 procent van verzekerd dat uw zonnebril op een professionele wijze wordt gerepareerd en dat u weer volop kunt genieten van uw zonnebril.

Zonnebril opsturen voor reparatie

Wanneer de onderdelen nog te bestellen zijn kunnen wij voor u de onderdelen vervangen. De reparatieprocedure gaat als volgt in zijn werk;
 

  1. Neem contact met ons op of een bepaald onderdeel nog te bestellen is via info@merkbrillen.nl. Vermeld in deze mail het volledige typenummer van de zonnebril. Wij kunnen voor u kijken of de onderdelen nog beschikbaar zijn.
  2. Bestel de onderdelen via merkbrillen.nl,  gezamenlijk met montage/reparatie
  3. Stuur uw zonnebril samen met uw gegevens (Adresgegevens en ordernummer) naar het onderstaande adres;
  •  Ombits
  • Skagerrak 8a
  • 9723 JR Groningen
  1. Zodra de onderdelen en de zonnebril bij ons binnen zijn zal onze afdeling reparatie de reparatie uitvoeren. Dit duurt ongeveer 2 a 3 werkdagen.
  2. De zonnebril wordt na reparatie met Post NL/Transmission retour gestuurd naar het opgegeven adres.
     

Kosten reparatie

Voor reparatie en vervanging van onderdelen wordt een reparatievergoeding gevraagd. De reparatie kosten zijn 20,-, Dit is inclusief retour-zend kosten. Naast de kosten van de reparatie zijn er de kosten van de onderdelen. Deze kosten zijn per onderdeel verschillend en worden bij de producten op de site weergeven. Mocht dit afwijken hoort u dit vroegtijdig.

Verdere informatie reparaties

In de meeste gevallen kan onze afdeling reparatie de reparatie voor u uitvoeren. Wanneer dit om een bepaalde reden niet mogelijk is kunnen wij de zonnebril naar het desbetreffende merk toesturen voor reparatie. In het algemeen zitten hier kosten aan verbonden. Mocht dit bij uw zonnebril het geval zijn nemen wij natuurlijk vooraf contact met u op voor goedkeuring.

Onze afdeling reparatie kan onder andere de volgende reparaties voor u uitvoeren;
 

  • Glas reparatie
  • Pootjes/ veren vervangen
  • Oortips, neuspads en andere kleine onderdelen vervangen
  • Montuur verwisselen
  • Neusbrug vervangen
     

Wilt u meer informatie over onze reparatieprocedure? Of staat uw probleem er niet tussen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 088 112 0507 of stuur een e-mail naar info@merkbrilen.nl. Het is van belang het typenummer van uw zonnebril door te geven. Hierdoor kunnen wij voor u kijken of reparatie mogelijk is en uw vragen zo goed mogelijk beantwoorden.
 

Reparatie procedure